Skip to main content

Online Support

Hoe werkt Online support?
  1. Indien u een vraag heeft voor Customer Care, belt u: 010-4517676.
  2. Indien wij de vraag niet direct kunnen beantwoorden of indien wij bepaalde instellingen op uw systeem moeten aanpassen, verzoeken wij u om contact te maken met uw computersysteem.
  3. Onze medewerker zal u vragen de verbinding tot stand te brengen via onderstaande button.

    Klik hier om verbinding te maken met Online support

  4. Een .exe bestand wordt nu gedownload. Na het downloaden klikt u op het bestand om het programma op te starten.
  5. Na uw toestemming nemen wij het scherm over en kijken, samen met u, of wij uw vraag kunnen beantwoorden of uw probleem kunnen oplossen. De ervaring leert dat de meeste vragen op deze manier eenvoudig op te lossen zijn, waardoor u weer snel aan het werk kunt.
Wat is Online support?

Online support is een geavanceerde communicatietechnologie welke via internet een directe beveiligde verbinding tussen uw pc en de server bij Pro Management mogelijk maakt. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, kan de helpdesk alle handelingen die u op de computer verricht, op het scherm volgen. Op die wijze kan de helpdesk een snelle inschatting maken van de situatie en uw vragen beantwoorden. U ziet helder en duidelijk de handelingen die onze medewerker verricht. De vraagstukken kunnen zowel de werking van PM-producten betreffen als de installatie van uw systeem. Uniek is dat u geen software behoeft aan te schaffen en dat uw (netwerk-)beveiliging volledig in tact blijft. Pas na uw toestemming kunnen wij de verbinding op eenvoudige wijze tot stand brengen.

Wat kan Online support voor u betekenen?

Waar in het verleden door Pro Management Software werd gevraagd de database of de jaarrekening voor aanpassingen toe te sturen, wordt nu een verbinding gemaakt en kunnen de vraagstukken direct worden opgelost. Dat scheelt veel tijd en kosten. Zowel voor u als klant, als voor Pro Management Software. Zo behoeven geen bestanden meer te worden verzonden en worden reistijd en -kosten bespaard. En het is natuurlijk ideaal dat u als klant direct bent geïnformeerd.

Is dit wel veilig?

Online support maakt gebruik van 2048 RSA private/public-sleuteluitwisseling en AES (256 bit)-sessieversleuteling. Deze technologie is gebaseerd op dezelfde standaarden als https/SSL en voldoet aan alle moderne beveiligingsstandaarden. De sleuteluitwisseling garandeert ook volledige client-to-clientbescherming. Alle berichten worden voor verzending gecodeerd en zijn daarmee beveiligd. Tevens heeft u de mogelijkheid op ieder gewenst moment de verbinding met één druk op de knop te verbreken. U beheerst dus of wij toegang hebben.