Skip to main content

Activiteiten

Alle communicatie met een relatie kan in activiteiten worden vastgelegd. Activiteiten zijn altijd gekoppeld aan een account. De persoon die de activiteit aanmaakt is automatisch vastgelegd en bepaalt voor wie de activiteit bestemd is om af te handelen.

Gebruik de velden ‘type’ en ‘actie’ om een activiteit gestructureerd in te voeren op basis van eigen gekozen stam-waardes.

Na het aanmaken vaan de activiteit is deze eenvoudig te bewerken en kunnen er bijlagen worden toegevoegd. Sleep bijvoorbeeld een e-mail vanuit outlook direct in PM CRM.

De gebruiker in de rol ‘beheerder activiteiten’ kan alle activiteiten beheren vanuit het beheermenu. Bekijk openstaande activiteiten vanuit het menu item MIJN ACTIVITEITEN.

Labels
Dankzij de functie labels is het mogelijk big data te creëren. Maak zelf labels aan voor belangrijke eigenschappen. Filter vervolgens in het overzicht met activiteiten op een van deze labels en exporteer de lijst. Bijvoorbeeld op alle activiteiten met het label ‘offertetraject’.

Prioriteit en status
Geef de prioriteit van een activiteit aan met de opties laag, normaal of hoog. Een activiteit kan drie statussen krijgen; geopend, afgerond of afgekeurd.

Activiteiten afvinken
In het overzicht MIJN ACTIVITEITEN kunnen openstaande activiteiten worden afgevinkt. De status wordt dan direct aangepast naar afgerond. Geef in het filter aan of afgeronde taken getoond moeten worden in het overzicht.

Klik met de CTRL-toets ingedrukt op een activiteit om deze te openen in een nieuw browserscherm. Bekijk alle openstaande taken naast elkaar, er kan in een onbeperkt aantal schermen tegelijk gewerkt worden.

Veelgestelde vragen:

HOE KAN IK DE ACTIVITEITEN ZIEN VAN ALLE GEBRUIKERS?

In de rol beheerder activiteiten kunnen alle activiteiten in een overzicht worden opgevraagd en geexporteerd. Zo kan iemand regie voeren op openstaande activiteiten.

KAN IK EEN TAAK AAN IEMAND ANDERS TOEWIJZEN?
Het aanmaken van een taak is persoonsgebonden. Gebruik DigiRecord voor complexe werkstromen en het uitvoeren van opvolgende taken.
HOE KAN IK DE ACTIVITEITEN ZIEN VAN ALLE GEBRUIKERS?
In de rol beheerder activiteiten kunnen alle activiteiten in een overzicht worden opgevraagd en geexporteerd. Zo kan iemand regie voeren op openstaande activiteiten.