Skip to main content

Taak aanmaken

Gebruikers kunnen een taak aanmaken gekoppeld aan een account. Er wordt automatisch vastgelegd wie de taak heeft aangemaakt. De aanmaker kan vervolgens aangeven voor wie de taak bestemd is. Wat de verwachtte actie is en wat voor type taak het is kan worden geselecteerd uit een stamtabel.

In het activiteitenoverzicht is snel te zien wat er gedaan moet worden. Kies welke taak als eerste uitgevoerd wordt op basis van prioritering, opleverdatum en status.

Een taak kan uitgebreid worden met notities, bijlagen en externe koppelingen naar bijv. websites. Koppel na het aanmaken labels aan de taak om snel te filteren in het totaaloverzicht.

Taak aanmaken

  1. Klik in het hoofdmenu op Accounts
  2. Kies een Account en klik erop.
  3. Klik in het tabblad activiteiten op het +teken.
  4. Geef de taak optioneel een type en actie. Deze velden worden door de beheerder stamgegevens aangemaakt.
  5. Voeg een omschrijving toe met een extra instructie.
  6. Kies een datum en tijd van wanneer de actie is vastgelegd en uitgevoerd moet worden.
  7. Kies voor wie de taak bestemd is.
  8. De aanmaker van de taak is degene die hem aanmaakt heeft. Dit veld kan niet gewijzigd worden.
  9. Geef de prioriteit van de taak aan met laag, normaal of hoog.
  10. Klik op OPSLAAN.

Taak wijzigen

  1. Klik vanuit het accountscherm, het dashboard of een activiteitenoverzicht op de taak.
  2. De taak wordt nu weergegeven klik op de pen om te starten met bewerken, er kunnen extra labels, notities, bijlagen en koppelingen gemaakt worden.
  3. Klik na het wijzigen op OPSLAAN.

Veelgestelde vragen:

KAN IK EEN TAAK AAN IEMAND ANDERS TOEWIJZEN?

Geef bij het veld 'Bestemd voor' de persoon aan die verantwoordelijk is voor het afhandelen van de taak.