Skip to main content

Registreren en inloggen

Uitnodigingen van PM CRM worden per mail verzonden door de beheerder. Het aanmeldingsproces start zodra de gebruiker klikt op ACCEPTEER UITNODIGING. PM CRM is beveiligd met 2-staps verificatie (2FA). 

Stap 1: Invoeren gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord.

Stap 2: Invoeren unieke beveiligingscode. Deze code kan de gebruiker opvragen met een (mobiele) authenticatie tool. Deze genereert iedere 30 seconden een unieke code.

Het is ook mogelijk om een apparaat als ‘veilig’ aan te merken, hierdoor logt PM CRM direct in. Doe dit alleen als het apparaat nooit onbeheerd achtergelaten wordt.

Veelgestelde vragen:

Ik heb een uitnodiging ontvangen maar de link werkt niet.
  1. Mogelijk is de uitnodiging verlopen, de geldigheidsduur van de link is 7 dagen. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.
  2. Er is nog geen 2-factor authenticatie (2FA) ingesteld. Zie 2-staps verificatie instellen.
  3. Er is (per ongeluk) op NIET ACCEPTEREN geklikt. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.
Ik krijg direct na het inloggen een foutmelding: invalid_request?

Bij onderstaande foutmeldingen is er ingelogd via een verouderde link in de browser of vanuit een verouderde e-mail link. Ga naar http://sts.pmonline.nl of https://www.pmcrm.nl en klik op inloggen.
Installeer de WebApp voor optimaal gebruik.

Of bij deze melding: Uw klantaccount is geblokkeerd door Pro Management.

Ik kan niet meer inloggen (mobiel verloren, kapot, vervangen). Hoe activeer ik opnieuw de authenticator?

Er zijn twee manieren om zelf een account te herstellen.

  1. Klik in het scherm met Geen toegang op, authenticator resetten. Indien u vooraf een ingesteld herstel e-mailadres heeft opgegeven, ontvangt u een e-mail met een link om de gekoppelde authenticator te resetten.
  2. Met herstelcodes, maak gebruik van een van de 10 herstelcodes welke u heeft ontvangen bij de eerste keer inloggen. Elke code kan één keer gebruikt worden.

Heeft u geen herstelcodes ontvangen en/of herstel e-mailadres aangemaakt? Neem dan contact op met de helpdesk.