Skip to main content

Uitnodiging accepteren

Uitnodigingen van PM CRM worden per mail verzonden door de beheerder. Het aanmeldingsproces start zodra de gebruiker klikt op ACCEPTEER UITNODIGING. Indien een nog niet bestaande gebruiker de uitnodiging wil accepteren moet deze eerst een aantal installatie stappen doorlopen. Een bestaande gebruiker kan direct inloggen via de PM Online Portal.

Veelgestelde vragen:

Ik kan niet meer inloggen (mobiel verloren, kapot, vervangen). Hoe activeer ik opnieuw de authenticator?

Er zijn twee manieren om zelf een account te herstellen.

  1. Klik in het scherm met Geen toegang op, authenticator resetten. Indien u vooraf een ingesteld herstel e-mailadres heeft opgegeven, ontvangt u een e-mail met een link om de gekoppelde authenticator te resetten.
  2. Met herstelcodes, maak gebruik van een van de 10 herstelcodes welke u heeft ontvangen bij de eerste keer inloggen. Elke code kan één keer gebruikt worden.

Heeft u geen herstelcodes ontvangen en/of herstel e-mailadres aangemaakt? Neem dan contact op met de helpdesk.