Skip to main content

Voorbereiding

Een goede voorbereiding is het halve werk, dat geldt ook voor het werken in PM CRM. In de voorbereidingsstappen vindt u informatie over.

  • Mijn instellingen: Tijdzone, talen, authenticators, wachtwoord, herstelmailadres
  • Installeren Progressieve Web App (PWA)
  • Dashboard
  • Stamgegevens
  • Gebruikers beheren
  • Rollen en rechten instellen

Indien de licentiehouder ook gebruik maak van PM Record is het aanbevolen verder te gaan in het hoofdstuk Koppelingen > PM Record.

Veelgestelde vragen:

WAT ZIJN DE VOORDELEN OM CRM TE INSTALLEREN ALS WEBAPP?

Bij gebruik van de WebApp wordt de toegang gekoppeld aan het actieve systeem. CRM kan direct vanaf het bureaublad opgestart worden via caching. Het voordeel is dat het opstarten sneller is, omdat een deel van het programma direct wordt afgehandeld voordat contact is gelegd met de browser (dat geschiedt op de achtergrond).

WAAROM MOET DE TIJDZONE GOED ZIJN INGESTELD?

Alle activiteitein zoals afspraken en taken worden omgerekend naar de ingestelde tijdzone. Bij een internationale conferentie ziet iedereen de juiste tijd ondanks dat deze verschillend zijn voor elkaar.

HOEVEEL LICENTIEBEHEERDERS KUNNEN ER AANGEMAAKT WORDEN?

Het aantal licentiebeheerders is niet gelimiteerd, vanwege het aantal rechten van een licentiebeheerder is het aan te raden om deze rol beperkt te gebruiken.

Ik kan geen accounts aanmaken, wat moet ik doen?

Om een account aan te maken moet er minimaal één gebruiker met de rol accounteigenaar zijn. De beheerder en beheerder gebruikers kan gebruikers deze rol toekennen.