Een gebruiker kan toegang krijgen tot een relatie en gevraagd worden documenten te bekijken of te uploaden. Door gebruikers na het aanmaken te synchroniseren worden de gegevens van de Portal uitgewisseld met PM CRM. Zo komt hij in een volledig ingerichte omgeving terecht nadat de uitnodiging is geaccepteerd.
Ga naar BEHEER en kies voor de optie
Klik op het groene rondje ‘+’ om een nieuwe gebruiker toe te voegen.
Vul het e-mailadres in.
Kies de rol ‘Licentiegebruiker’.
Zet de gewenste applicaties aan.
Klik vervolgens op OPSLAAN.
Klik in het scherm GEBRUIKERS op het donkerblauwe rondje met de letter ‘i’ en kies voor de optie SYNCHRONISEREN.
Klik vervolgens op OK.
Na het synchroniseren is de nieuwe gebruiker beschikbaar in PM CRM, nog vóórdat deze de uitnodiging per e-mail heeft geaccepteerd.
Dan heeft de gebruiker weliswaar de uitnodiging geaccepteerd, maar nog niet een keer ingelogd of de authenticator gebruikt. Maak een gebruiker zichtbaar door in het dossier te klikken onder ‘Gebruikers’ op de <i> en klik op synchroniseer.
Ook voordat een gebruiker zich heeft aangemeld bij het portaal, kan deze geactiveerd worden in het dossier. Ga dan naar: Beheer/Gebruikers en klik op <i> rechtsboven en kies voor <synchroniseren>.